بیسکویت‌های خونی «بهر نبردی بی امان» | درباره حاج صادق آهنگران که در سال‌های جنگ تحمیلی با نوای ماندگار خود قوت قلب رزمندگان بود منتظران امام زمان (عج) اهل خودسازی‌اند انتظار یعنی سرشار از امید بودن نقش تأثیرگذار موقوفات در تعالی جوامع اسلامی دفاع مقدس مظلوم مانده است غفلت از گنجینه دفاع مقدس قهرمانانِ خاکی‌پوش و غریب! رفت که زود بیاد، دیگه نیومد ارادتمندی که به چندین هنر آراسته بود | درباره آینه‌کار نامدار حرم رضوی دروغگو‌ها طعم ایمان را نمی‌چشند مروری بر ویژ‌گی‌های دوستی در کلام امام رضا(ع) | رفاقتی برای دنیا و آخرت اختصاص بخش عمده‌ای از موقوفات آستان قدس به پروژه‌های عام‌المنفعه تجمع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس نخستین اجلاسیه بین‌المللی واقفان و ناذران رضوی برگزار شد تولیت آستان قدس رضوی در دیدار خطبای مشهد: وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبر‌ها را پرجاذبه کنند برپایی محفل روایتگری دوران دفاع مقدس در حرم امام‌رضا(ع) گردان نانوا‌ها فرهنگ عاشورا؛ پیشران دفاع از ایران
سرخط خبرها

«محمود حکیمی» نویسنده آثار پرفروش و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر درگذشت (۳۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۱۸۳۱
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
  • ۱
«محمود حکیمی» نویسنده آثار پرفروش و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر درگذشت (۳۰ شهریور ۱۴۰۳)
«محمود حکیمی» نویسنده آثار پرفروش و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر، بامداد امروز، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود حکیمی، نویسندۀ آثار پرفروش و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر، بامداد امروز، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

وی یکی از نویسندگان و مترجمان پرکار ایرانی است. حکیمی از جمله نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف پژوهش و مطالعه در حوزه معارف اهل بیت (ع) کرده است.

 محمود حکیمی در زمره افرادی است که پیش از انقلاب دست به نگارش برای کودکان و نوجوانان زد و با دغدغه‌های مذهبی دست به قلم شد. او در زمینه‌های مختلف تاریخی و اجتماعی آثار ماندگاری دارد و از کوشاترین افراد در نیم قرن اخیر است که با بینش مذهبی و باور عمیق به این موضوعات دست به قلم شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
0
0
روحش قرین آرامش الهی
مهمان اهل بیت علیهم السلام باشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->